- Första advent

Lyckad kväll igår. Hade en mysig kickoff med jobbet och sedan blev det TC med ett härligt gäng. Har inte varit där sedan i somras, men det var kul. Dock jäkligt skum musik.. Var iaf hemma runt ett, somnade ganska snabbt och vaknade upp vid tio imorse.
 
Befann mig på cafét lite efter elva och då blev det att köra igång med julbaket, första advent ju! Blev lussebullar, rockyroads och pepparkakor med glasyr. Dagen gick snabbt och sedan fick jag skjuts hem av bossen. Kvällen har varit lugn vilket varit perfekt. Har jobbat hela denna vecka och har fem dagar till framför mig innan jag får en ledig dag, men det kommer gå fort och nästa helg måste jag fan ta mig iväg till Amir. Så får det bli.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0