- Boxning, träning & chill

I fredags jobbade jag på Maxi 8-17 och sedan stack jag ut till pappa. Låg bara i sängen och såg serier, somnade före tio. Igår gick jag upp runt tio, käkade frulle med pappa och drog sedan på gymmet. Tränade biceps och mage och idag känns det att jag glömde stretcha..
 
Drog in till stan där runt ett och stannade till på Gammlia för att se några från gamla boxningsgänget gå matcher. Var riktigt kul att träffa alla igen och duktiga är dom. Även lite saknade också såklart. Men stannade där någon timme och sedan åkte jag med pappa hem. Blev middag och sängen med serier resten av kvällen.
 
Har alltså haft en väldigt chill helg vilket passat bra då jag ändå varit rätt seg. Har ett träningspass att fixa idag, sedan ska jag köpa hem nå nya polkagrisar så jag kan göra rockyroads. De jag skulle använda blev uppkäkade av brorsan. Finns för många godisgrisar i detta hus..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0