- 11/12/13

Orkade inte slänga upp nåt inlägg igår, men jobbade iaf några timmar på cafét och sedan hängde jag kvar där tills pappa slutade och hämtade upp mig. Hängde med honom hem och då blev det att käka middag direkt som brorsan hade fixat klart. Drog sedan på gymmet och fick till ett riktigt bra pattepass. Fick sällskap av Sofia och därefter fortsatte vi hem till mig för att hänga.
 
Idag blev det att starta dagen med frukostbuffé på jobbet och sedan har vi varit en sväng på Fridhemsgymnasiet och bedömt livsmedelstreornas bagerimästerskap. Var riktigt roligt att se deras grejer och alla hade gjort riktigt fina marsipanfigurer.
 
Drog hem efteråt och hann bjuda min mobil på en skjuts genom vattenkranen så den mådde lite halvtaskigt, men nu har högtalaren börjat funka igen iaf. Drog på gymmet och körde ben som gick sämst, kanske för att jag lyckades sträcka båda benen på uppvärmningen, lol.. Imorgon är det jobb på Maxi som gäller kl 06 så tidig kväll väntar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0