Onsdag

Jobbat 7-16 på Maxi idag. När jag slutade rullade jag direkt till stan för att hämta ut min nya träningsjacka från Stadium. Fortsatte därefter till stallet för en barbackatur i skogen med en pigg Amir. Han låg på ganska mycket i traven och hade mer tänk framåt än på att även jobba lite också, men stundvis gick han trevligt. Speciellt i slutet när jag kom på att aktivera honom lite mer med öppna/sluta efter vägen. Då fick han så lov att lugna sig lite för att hålla koll på benen. Men kul att han känns pigg och glad iaf.
 
Blev sedan en löprunda innan en sen middag. Nu tänkte jag snart röra mig mot sängen. Blir upp tidigt imorgon för att hinna ett ridpass innan jag börjar jobba kl10. Nighty♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0