20 augusti - Work & Workout

Jobbat på Nybro 5.30-14.00 och det gick bara fint. Där vid lunchtid blev det att sätta sig ner med chefen och få beskedet att man nu har ett heltidsjobb framför sig. Känns riktigt sweet, tjäna vuxenpoints.
 
Efter jobbet drog jag till stallet. Gjorde iordning och tog in Amir som hade vilodag. Fortsatte hem, laddade upp med en proteinbar och cyklade sedan till gymmet för att inviga nya gymkortet. Fick till ett ganska bra pass ändå, med tanke på nytt ställe och så, så flöt det på bra. Hann komma hem och hälla i mig proteinshake'n, sedan slocknade jag i sängen en stund innan jag drog mig upp för en simpel middag som bestod av 90% rivna morötter, haha.. Men whatever, nu ska jag sova. tjenos jalapenoz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0