- Onsdag

Idag har jag jobbat uppe i fiket på Nybro. Dom har lite dåligt med folk där just nu så då blir det så att jag får hoppa in. Kommer bli några dagar i veckan tills vidare iaf. Så idag har det blivit lite inskolning. Fått stå i kassan, göra mackor, lära mig vart lite stuff är. Slutade vid två och cyklade iväg till stallet.
 
Red på banan och både jag och Amir hade lite dålig energi från början, men kom igång bättre efter en stund. Speciellt när jag började galoppera över bommarna som var utspridda på banan. Då vaknade Amir till och därefter jag med. Tränade på att försöka göra halvhalterna ordentligt och lägga honom rätt över bommarna och det gick ganska bra.
 
Efter stallet blev det att hänga med mamma till Umåker en sväng, sedan kycklingsallad till middag och därefter gym. Nu ska jag dra mig mot sängen innan jag slocknar på tangentbordet, god natt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0