- it's all good

Just nu känns det riktigt bra, allt alltså. Arbetet går fint, sista dagen på Maxi imorgon och sedan ser det ju ut att bli fortsättning på Nybro. Har jobbat hela sommaren, större delen på Maxi och det är riktigt kul att ha fått lära känna hela det härliga gänget som jobbar där.
 
Och Amir, efter hans två veckors semester har han gått super och känts riktigt positiv. Som att vilan gjorde honom några år yngre. Vännästävling nästa vecka och jag vet inte vad jag fick för fnatt, men har iaf anmält till en 110! Tar det helt som det kommer och ska bara jaga den bra känslan och hoppas på en bra runda, spännande iaf.
 
Träningen känns väl egentligen också bra. Lite för få gymdagar på sista tiden, men lite mer kondis än vanligt iaf. Mycket jobb i stan och gymmet som ligger ute hos pappa, det går inte riktigt ihop. Men det där lär ju ordna upp sig när jag inom en snar framtid kommer ha gymkort inne i stan. En liten kick fick man ju i alla fall när jag igår gick in på Celsius hemsida och såg att jag vunnit ett helt flak energidryck. jeffla sweet.
 
Samtidigt som allt rullar på så himla smidigt kan man ju inte låta bli att fundera på hur länge det kommer hålla i sig, vad kraschar först, haha.. Nä men bara att njuta av känslan, cuz it's all good.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vilket härlig känsla, bästa känslan ju!
Vad kul med 110, det är debut va? :D Håller tummarna att det går bra, önskar att jag kunde kolla då men jag jobbar:(

Svar: jaa verkligen :D nä, jag debuterade på Surf för länge sedan, men nu kör vi igen :D lägger väl upp någon film om det ser vettigt ut och inte är katastrof haha
Emma

2013-08-18 @ 11:36:51
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0