27 april - i feel so high, i come alive

Dagen började med att larmet ringde 05.35 för att vara exakt. Stod inne på Maxi Bageriet vid sju och jobbade i kondisdelen tillsammans med en jätte trevlig tjej. Slutade vid tre och gick då en vända inne på affären för att köpa nybakat bröd och lite annat smått och gott.
 
Kunde sedan rulla direkt hem då mamma hade fixat stallet och Mia red Amir. Käkade middag med pappa och drog sedan på gymmet. Fick världens ryck och festsug och var en centimeter från att rulla in till stan och supa, men lyckades hålla mig i skinnet. Nu när vädret äger och man känner att sommaren är påväg blir man så lätt taggad. Men jag ska hålla mig till på tisdag i alla fall, även fanns det kommer bli att hålla sig i skinnet lite då också eftersom jag tävlar dagen efter Valborg. kungerz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0