26 april - Women Logic

Dagen började med det nationella provet i svenska. Känns som att det gick bra så då får jag väl hoppas att det gjorde det också. Var klar ganska tidigt, lite före tio, och då rullade jag direkt till stallet. Gjorde iordning och tog in Amir. Tog tempen på honom eftersom han kändes så seg igår, men han hade då ingen feber. Skrittade ut barbacka i skogen och idag fanns då ingen seghet i den ponnyn. Direkt jag vände hemåt började han takta och hade helst velat lägga i högsta växeln hem. Red 45min.
 
Hade sedan några timmar på mig att bara chilla hemma hos mamma. Boxningsträning vid fem som gick fint och sedan rullade jag hem till pappa. Fick nåt jäkla sneryck när jag nästan var hemma och humöret blev åt hvete. Antagligen för att det blivit några timmar för mycket utan nikotin (jag snusar, tyvärr).
 
Så här har ni en efterbliven konversation (från min sida) just när jag kom in genom dörren, hade varit och handlat kycklingfiléer och störde mig på att en påse kostade nästan hundra spänn, (just då var det något att störa sig på).
Jag - Alltså en jävla kycklingpåse för 93 jävla spänn!
Pappa - Jamen du ska få pengar för det.
Jag - Nä jag vill inte ha nå pengar!!.. Men gör mat dåå.
Pappa - Är du hungrig?
Jag - Neeeeej
 
Dafuq? Vilket jäkla damp. Nu garvar jag bara åt det, tur pappa kan ta mig med en nypa salt. Började i alla fall tänka på bilden här nedan. Måste sluta med snusen, men jag kommer inte göra det innan studenten för då kommer jag vara ett monster. Fyfasen.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

haha fan vad klockren bild..

2013-04-26 @ 23:18:04
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se
Postat av: Jokk

True true =)

2013-04-29 @ 22:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0