10 april - I woke up as your friend

Fick en halvstressig morgon då jag hade ställt klockan på 06.55 istället för 05.55. Tur mamma var vaken och väckte mig i alla fall. Kom ut och fick kuta efter bussen som just åkte förbi när jag var påväg mot hållplatsen. Tur att det ibland faktiskt är schyssta chaffisar bakom ratten så han stannade och väntade.
 
Har annars varit en fin dag. Solen lyser och det har gått awesome på praktiken. Slutade halv ett och kunde ta bussen direkt till stan eftersom Amir vilar och mamma var snäll och fixade stallet. Så väl nere på stan handlade jag med mig lite energidryck, en burk jordnötssmör och jordgubbar. love♥
 
Boxningsträning vid fem och sedan blir det lugnt resten av dagen. ciao peeps

Kommentarer
Postat av: Angelica

Din kära morbror hade aldrig stannat bussen.. Nästa gång ni ses kan du fråga honom varför! :P

Svar: haha jag har nog hört honom säga något om det där tidigare, "det är passagerarna som ska vänta på bussen, inte bussen som ska vänta på passagerarna" om det nu är den du tänker på :D haha
Emma

2013-04-10 @ 19:18:19
URL: http://angessynvinkel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0