- Slutet på denna vecka

Kände för att hoppa lite idag så red till ridbanan och i framridningen var han väldigt fin. Eller fick väcka upp honom lite i början då han försökte komma undan med att sega på, men i galoppen släppte det verkligen då jag gjorde små och stora volter och byten hit och dit. Då tyckte han att det var kul och blev väldigt framåt. Hoppade två räcken några gånger och la sedan ihop två kortare omhoppningsbanor som vi snurrade runt lite snabbt.  Amir kändes då bara fin och var med i svängarna.
 
Kom hem, käkade lunch och somnade i soffan kanske två timmar? Sov väldigt lätt och vaknade flera gånger, men varje gång jag somnade igen drömde jag. Tror jag hade minst tre olika random drömmar, en där jag var i någon familjs lägenhet som även Elin Magnusson var i och någon 92a från Hfors som jag inte ens känner, en annan när jag vaknade upp hos mamma och sa att jag tyckte det var skumt för jag trodde att jag var hos pappa, och så var det en till dröm när jag låg i soffan och såg på film..  Ah, random. Gick i alla fall upp och drog ut på en pw. Var fortfarande lite seg efter sömnen så pallade inte springa som jag först tänkt. Nu har jag duschat och tänkte väl inte göra så mycket mer ikväll.
 
Haha, Pjöller är en riktig pain in the ass när Amir försöker rulla. Han är en fegis när Amir står upp, men såfort han får chansen ska det bitas. Bad pony!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0