"They say life is a battlefield, I say bring it on!"

Sängen ser aldrig så skön ut som när man pluggar. Folk med sömnproblem borde göra det oftare, att man blir trött är ju garanti. Och eftersom att jag började det här inlägget med att gnälla om just plugg kanske ni redan listat ut att det är det jag håller på med för stunden.
 
Gick skolan till lite över ett och drog sedan till stallet. Blev ett dressyrpass och det gick väl bra stundvis. Men han var lite seg ibland, sen var jag lite seg, sen kom han igång, men då var jag fortfarande steget efter, ingen riktig connection liksom. Skitsamma, orkar inte förklara för nu måste jag bli klar med den här skiten, plugget alltså. puss&gull
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0