"even in the best of days, love will be hard.."

 
Kickade igång dagen med ett pass på gymmet, dock skulle jag befunnit mig på körlektion vid den tidpunkten, men har man noll koll så har man..
 
Började skolan vid tio, slutade ett. Red på banan idag och höll mig som mest till trav. Hade vanligt tredelat bett och i vanliga fall brukar jag ha gramantygeln på honom då, men idag kände jag för att kämpa lite. Höll stenhård koll på bogarna som han gärna skjuter ut och från början fick jag jobba, flytta honom hit&dit, hålla koll på bakdelen så han inte gick som en banan och sedan få honom att släppa bettet. Trodde nästan först att jag hade tränsat betongväggen i stallet så motsträvig som han var från början, men tillslut släppte det och han blev superfin. Jobbade honom länge i traven innan jag tillslut gav mig, klappade om och skrittade hem. Nöjd chey.
 
Nu ska jag ut och springa en sväng, sedan dusch och därefter teoriplugg. wöi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0