#Dagen är här!

 
Sådärja, nu kan man ju faktiskt skriva att höstlovet är här. Drog till stallet efter skolan och red Amir en sväng i skogen först, sedan en stund på åkern där han fick springa av sig lite. Han kändes verkligen hur fin som helst när jag gick över till galoppen, jobbade på så jäkla bra, sedan när jag gjorde ett galoppombyte gjorde han världens bock så jag åkte fram på halsen, haha.
 
Efter det blev han inte riktigt lika fin, mest framåt och busig, men när jag hittade honom i traven igen så gav jag mig. Nu är det andra bullar som gäller. Har djävulsdräkten på, sminket är på och musiken är på, så nu tänkte jag börja rulla mot Hörnefors där det blir att föra och sedan blir det utgång. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0