you make me high, it's almost as i fly

Har nyss kommit hem. Varit i skolan till typ ett och gjort bakprov. Sedan blev det vidare till stallet. Fick lite nya grejer till Amir, en GlenGordon martingal och en hoppgjord, eftersom mina gamla grejer försvann efter vännästävlingen...

Red ut i skogen 50min och höll mig runt en dunge som jag lät honom galoppera runt. Han blev riktigt fin efter en stund och gick i en lägre form, gjorde även fina byten och var avslappnad. Red bara på vanligt tredelat bett.

Innan jag kom hem var jag förbi på affären med mamma. Fick med mig godis, melon och jordgubbar. Chillar i sängen nu och tänkte se senaste bb-avsnittet.

Bild från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0