enjoying life to the fullest

Bra dag! Kort och rätt chill skoldag i bageriet. Red sedan ut barbacka på Amir och började med att åka av när han blev rädd för en sak och reste sig rätt upp. Hoppade upp igen och red ut på åkern. Red på en stor volt, gjorde lite tempoväxlingar och byten i galoppen. Han kändes riktigt fin.

Satt sedan i stadsparken och käkade melon och njöt av solen innan jag stack vidare till iksu för att köra en timmes bodycombat. Träningen gick fint och när den var klar åkte jag med pappa till Holmsund för att hämta mitt nya skåp.

När jag kom dit stötte jag på bb-Simon i hallen. Haha, blev överlycklig och var ju bara tvungen att ta en bild med honom. Grymt trevlig snubbe som även hjälpte papi att bära ut fetskåpet till släpet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0