surf, årets första hopptävling

Årets första hopptävling med Amir är avklarad och jag är riktigt nöjd, mest för att Amir verkligen kändes som en rund miljon, avslappnad, framåt, peppad och helt perfekt, sedan fick vi ju också fina placeringar.

LC-klassen var den som han verkligen kändes underbar i. Allt som ni kan läsa ovan alltså. Han var med mig hela tiden, framåt, tillbaka, i vändningarna. Nollade och kom trea.

I LB var han inte trött, men jag hade inte fått igång honom riktigt. Kom nära och var i några hinder, men felet kom inte förrän sista i omhoppningen då jag tog en snäv sväng och tappade fart utan att göra något åt saken. Så det blev ett stopp, men ändå är jag så himla nöjd för att han var så avslappnad. Och rundan räckte till en andra placering.

Tack till min medryttare Emma som hjälpte mig under dagen och även knoppade Amir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0