jag är här för att lyfta taket

Hade en riktigt rolig kväll hos Jennie igår med mina fyllegullegrisar! Körde på nyktert och tur var väl det för runt kl22 kom folket på att dom ville ha lite grejer från affären så då krigade jag och Jennie oss iväg i regnet på moppen och handlade. Men kul hade jag och lite småvilt var det allt. Vissa bet sönder sina tänder och andra hade fortfarande en öl i handen vid åtta på morgonen.
 
Vi höll ju till en bit ut i bushen så runt elva imorse tog jag och Lisa bussen in till stan. Jag for och lunchade med pappa och fortsatte sedan till stallet. Skrittade ut på en pigg, framåt, glad och spänd Amir. Nu är jag hemma och ska snart iväg och gymma. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0