första dagen på sommarlovet, check

Då har första dagen på sommarlovet flygit förbi! Fick en riktigt snygg start på lovet med mina fina igår, fick dock väldigt lite sömn, men äääh, standard.

Vaknade tidigt idag och tog en dusch. For vidare till stallet och red ett ordentligt dressyrpass på banan. Försökte verkligen vara noga med mig själv och Amir. Att sitta ner ordentligt gick faktiskt bra, men märker att jag gärna smyglänger tyglarna och trampet i stigbygeln måste jobbas på. Amir kändes iallafall väldigt trevlig i traven efter en stund.

Var tidigare ikväll ute på en powerwalk, sedan stack jag iväg till Sofia och hängde där. Nu tänkte jag snart försöka ta igen några timmars sömn. goodnight♥

Bjuder på en bildbomb...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0