sliten söndag

Shubräeh. Kvällen på five igår var outta space. Hade askul och träffade folk man inte sett på ett tag. Sov hos Malin, hängde med henne till jobbet en stund på morgonen och drog sedan till hästen. Red ut barbacka och Amir var pigg och glad efter att ha sovit inne inatt. Lät honom jogga på en bit medan jag ställde honom höger, vänster, flyttade honom för skänkeln, tempoväxlingar, så efter en stund blev han riktigt fin och avslappnad.
 
Nu innan jag typ somnar på tangentbordet så ska jag kriga mig iväg till sommarhagen och kolla till kusarna där. ciao så länge

Kommentarer
Postat av: Elin

Jajjemen du hörde så rätt, dock bara 30 dagar som jag skrev.. men vi får ta en dejt och träna jävel nån dag!?

2012-07-29 @ 18:01:32
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0