what doesn't kill you makes a fighter

Var på gymmet och körde på en timme ikväll, gick fint. Nu sitter jag dock i köket och tröstäter ett äpple. Har ont i stortån, som jag får lite från och till, vilket jag kan tacka min lilla ponny för. Fast nä, jag skyller på mig själv. På hippologums oktobertävling när jag stod i boxen och gjorde iordning Amir så stod jag lite klantigt till när Amir blev rädd för något, hoppade bakåt och landade på min fot. Det var ju sådär lagom roligt att ha en mosad tå när man hade en klass kvar att rida.

Kommer ihåg att jag stod och hade insläpp till tävlingsbanan och hade sååå jäkla ont. Tog av mig skon och såg att jag hade blött igenom socken. Ville dock inte ta en närmare titt förrän jag ridit sista klassen.

Lite halvt plågat ansiktsuttryck när jag skulle stoppa in foten i stigbygeln, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0