spännande ridtur

Red bland kvarteren idag och det känns som att det var ungar every-fucking-where som följde oss storögt med blicken, haha. Spännande att se en häst tydligen, fast det vet man ju själv hur man var när man var liten. ;)

Började garva lite när jag red förbi en farbror som satt ute på sin bro. Han började gnägga åt Amir, horsewhisper or what's up? Det lite mindre trevliga med ridturen var att när jag nästan var vid stallet igen kom en hund i fullfart mot Amir och hans bakben. Amir vart rädd, hoppade upp i luften och slog, men träffade inte hunden som tur var...

                                        Aja, nu ska jag och gratta fia. ciao!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv; Ja jag känner mig jävligt duktig! Visst gymmar du oxå ngr dar i veckan? :)

2012-01-20 @ 21:17:51
URL: http://johannafotograf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0