dag två av det nya året

Helu. Blev väckt vid tio av att tandläkaren ringde och ville boka in en tid, omg i'm next. Har iallafall nyss kokat gröt som jag nu käkar till frunch. Skulle egentligen varit på hippo och ridit dressyr för Lena Unneby, men jag hoppar över det då det är sjukdom på hippo. Blir nog även så att jag hoppar över markarbetet imorgon och hoppningen på onsdag. (Var en tredagarsträning jag hade anmält till).

Känns såklart tråkigt för markarbetet och hoppningen är för Emma Emanuelsson och hon hade jag gärna ridit för, men får se. Far kanske bara dit och tittar. Verkar som att det får bli en dag hemma för mig idag. Ponnyn vilar för det var tydligen bara klibb i stan och klibb betyder styltor...


Kommentarer
Postat av: Elin

Dom hästar som är sjuka står ju i karantänstallet :)

2012-01-02 @ 15:02:59
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, du har så rätt!

Jag ska iaf dit, would miss yaa ;)

näe men jag förstår dig :)

2012-01-02 @ 17:31:00
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0