20 december

Helu! Har precis kommit hem till papi. Hade en kort skoldag som började med prov och sedan såg vi film på religionen. Soraya M, handlar om en kvinna som blir stenad till döds. Gick innan den scenen kom, redan sett det en gång och gör det gärna inte igen. Människan måste ju utan tvekan vara det vidrigaste som finns på denna jord...
 
Fick skjuts till stallet och red ut barbacka bland kvarteren. Amir kändes jättefin i skritten, avslappnad och mjuk. Han blev spänd när jag travade så då höll jag mig till skritt. Går ändå inte sitta ner barbacka när han får den kameltraven.
 
Ikväll ska jag göra sista julbakandet. Knäck, pepparkakor och även göra klart några biskvier som min moster önskat. Kanske lika bra att köra igång då, l8r.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0