you got me so high, then you dropped me

Go'kväll. Blev ju utgång med folket igår och det var väl helt okej. Hade velat dansa mer, vilket jag borde gjort också, men istället gick jag runt ganska mycket och försökte spana efter mina party peeps som jag tappade bort ett flertal gånger. Inte lätt att vara 155cm när stället är smockfullt med folk, känns som man är till naveln på varenda en.
 
Idag har energin inte varit jättehög, men har grejat på lite med hästarna iallafall. Var uppe rätt tidigt och red ut på Amir som var allt annat än trött. Efter det blev det bara hem en sväng och så vidare till Nordmaling för att rida unghäst. fun fun. Men nu blir det chill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0