we party rockin' in this place fosho

Kött fyf*ck vilken jäkla träningvärk jag har i  kroppen idag! Visar ju bara hur snabbt man hamnar efter när man blir borta några veckor från gymmet, för jag tog det ändå lugnt med vikterna.
 
Var iallafall på krogen igår med brudsen. Kände inte för att spåra ur så jag tog det väldigt lugnt med drickan, kände mig knappt salongsberusad. Idag har jag inte gjort alltför mycket, men var iallafall hos Amir på förmiddagen och hoppade lite på banan. Han kändes seg från början (men han bär ju på några kilon för mkt just nu), men kom igång bättre sedan och kändes trevlig.
 
Hoppade på hackamore, och trots att han kan bli ganska stark på det så funderar jag på att köra på det på Surf's hopptävling nästa helg. we'll see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0