look, i'm as high as the sun

Skoldagen rullade på bra idag, gjorde ett prov på sista lektionen och var ett halvt poäng ifrån mvg. Lite små surt, men iofs hade jag bara förväntat mig ett g. For sedan till stallet, red ut på en pigg Amir som ville göra allt annat än skritta, men tyvärr tillät inte underlaget mer än så. Innan jag for därifrån så pussade jag så mycket på hans nos så att han nog nästan ville spy på mig, om han kunnat. Men jag kommer ju inte träffa min fina på några dagar nu so what to do.

Kom iallafall hem från gymmet för ett tag sedan, mördade armar och mage rätt bra. Nu ska jag köra igång och packa resväskan innan klockan speedar iväg alltför mycket. Sedan blir det dusch och i säng. C ya 2morrow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0