living the good life

Har precis kommit in. Varit på affären och handlat lite smått och gott, Malin slutar om en halvtimme, sedan kommer hon hit. Har spenderat hela förmiddagen med hästarna. Drog först in Amir till Surf och trimmade lite i ridhuset. Han kändes mjuk och fin, men gjorde inte så fina byten i galoppen när han mest ville bocka de flesta gånger. Trots att jag bara la om skänkeln mjukt. Han hade kanske bara lite bus i kroppen.

När vi var tillbaka i stallet red jag ut på Sharif. Började med att värma upp på rundbanan två varv i lätt jogg. Sedan fick han skritta en stund innan jag fortsatte med att rida intervaller. Var riktigt kul och jag lät han gasa på lite. Sharif har sjukt stora gångarter så det går undan. Brände ifrån mamma och Benny, haha. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0