blev inte som tänkt

Hade heldag i bageriet idag och det bakades bröd för fulla muggar, sedan var det ju alltid lika trevligt med klassen. Märkte att jag hade en släng av Malin-beroende när hon på morgonen var på körlektion, gick och funderade hela tiden på när hon skulle dyka upp.

Nu är jag hemma i huset. Planen var egentligen att jag skulle på 20års fest, men det verkar som att jag dragit på mig en förkylning och det suger korvstroganoff.

                                  
Fick iallafall ben&jerrys och godis av mami så det får bli min tröst för kvällen..♥


Kommentarer
Postat av: mallisbrallis

lillskruttis <3

2012-04-21 @ 08:13:58
URL: http://malinp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0