Malin ligger i sängen och är blind..

..för jag har precis färgat ögonfransarna på henne. Kände för att vara lite ond nu när hon ligger där i sin blindhet så jag sa att det var en spindel typ 5cm ifrån henne. (update: hon kom dansades ut på golvet och eftersom hon inget såg så passade jag på att starta chatroulette så hon fick dansa för lite typer från hela världen.)

Skoldagen har bestått av bageri och det bakades bröd, bullar och kringlor. I stallet blev det att rida ut i skogen ca 45min, alla gångarter. Blev lite dragkamp ibland (red på hackamore), men inte så farligt så Amir kändes fin, speciellt på slutet när han lugnat sig lite.

                                                     Blindstyret..♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0