resultat från sikeå

Nu är ni allt sugna på veta resultatet va? ;););) Fast många har säkert redan läst resultatet på facebook, men här skriver jag ju lite mer information, so here we go...

LC - Amir kändes som inte riktigt framme så det blev att kämpa på lite tills han kom igång. Kom iallafall runt banan med ett stopp i omhoppningen. Trots 4fel så räckte det till en andra plats!

LB - Amir började sega mot första hindret, men jag var på honom så han hoppade och han gick därefter som en klocka. Verkligen superfin i omhoppningen, men såklart tänkte jag mot sista i omhoppningen "..sista, sista, sista!" och så gjorde jag världens sämsta sväng och fick ett nerslag. Men ponnyn var på topp! Även den rundan räckte till en andra plats!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0