första och sista skoldagen för denna vecka

Sköööönt kanske? Första och sista skoldagen för denna vecka avklarad. Är nu ledig en hel vecka, långledigt ftw♥ Skoldagen gick iallafall smidigt och jag fick veta slutbetyget för datakunskapen som blev ett MVG. Positivt överraskad. :) När jag slutade mötte jag upp Malin och satt och fikade/snackade med henne, enbart trevligheter!

Drog därefter till stallet. Red ut barbacka på en superpigg Amir. Han var seriöst galet pigg. Kunde knappt stå still. Hade egentligen bara tänkt låta honom jogga lite, men han fick ta sig en liten galopp på åkern för att göra av med energi. Hjälpte knappt. När jag travade av honom blev han bara tvärsugen på gräs så då sög han tag i en grästuva och jag var inte alls beredd på att halsen skulle försvinna och att de skulle ta stopp så då gled jag av. Lyckades kravla mig upp och avsluta passet.

Imorgon ska Amir få komma ut och galoppera av sig. Konditionspass. Det är spikat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0