@ ewes place

Började ju dagen med dataprov. Kan väl säga att jag hoppas på g iallafall... Slutade efter det och drog på stan med Josse och Agnes. Shoppade lite smått och gott som jag kan visa senare. Tog sedan moppen och for och köpte kycklingsallad. Käkade i stallet och red sedan ut på en dryg ponny. Amir var fin i traven, men i galoppen blev han spänd, tittig, springig osvosv för allt och inget. Skitjobbigt, men gav mig med galoppen när han gick okej och fortsatte sedan jobba honom i traven efter vägen med öppna/sluta och skänkelvikningar.

I stallet träffade jag Ewelina som äntligen är hemma en sväng från Finland. Så nu hänger jag hemma hos henne och vi ska väl bara dra chillen ikväll. Bäst så om jag ska orka tävla imorgon. Wiiieeeo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0