uppraggad på stan

Shu. Skola idag som vanligt. Då jag mest hade tankarna på annat håll blev plugget lidande så jag ska plugga ikväll. Hade velat komma mig ut och rensa huvudet lite, men först ska jag dammsuga huset som jag så duktigt hade lovat pappa att göra.

Fick förresten ragg på stan idag. Gick först runt med Amanda och Josse, men efter ett tag drog dom så jag började gå dit mamma skulle hämta upp mig. När jag gick där såg jag hur några småkidz började kolla efter mig och viska på. Tillsist får en av småpojkarna en knuff i ryggen och börjar gå en bit ifrån mig. Efter en stund kommer ungen och hoppar fram framför mig och ba "Hej, ska vi knulla?" och springer sedan iväg till sina kompisar igen. Jag ba what - the - fuck? Haha, vart är världen påväg?


Kommentarer
Postat av: Alma (Greta, Linnea) schuttelund

Nämen gud vad barnen har blivit annorlunda än på min tid må jag säga! Då var det stort med endast en kram vid 17års ålder. Men man får väl skylla allt på porrindustrin som lägger upp filmer överallt så att de små tösarna och gosarna kan se..

2011-03-16 @ 18:21:10
Postat av: Elin

hahahah omg emma, satsa ;)

2011-03-16 @ 19:33:34
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/
Postat av: amanda

men helvete vad ragg du fick idag då,hahahah!

2011-03-16 @ 20:18:02
URL: http://amandaolofsson.webblogg.se/
Postat av: Jennie

hahahah omg.. fuck småbarn.. XD

2011-03-17 @ 18:39:05
URL: http://skumgodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0