stick to you like glue

Halihalå. Är nyduschad och fräsch och känner bara lugnaste feelingen nu när matteprovet är gjort. Inga läxor som tynger mig, för tillfället. So it feels gooood!

Amir fick sig ett pass på banan idag. Började med att hoppa av när jag kom till banan för att kolla underlaget. Var okej, men höll mig mest till travarbete. Blev några varv på volt i galopp i varje varv, mer vågade jag inte. För att hålla honom aktiv i traven blev det mycket öppna/sluta, skänkelvikningar/flytta för att få koll på sidorna. Tog även fram travbommar. Han var lite lat till en början, men kom sedan igång och blev riktigt mjuk och följsam.

                                       Pill på lillJossie, hihiihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0