först kom ingenting, sen kom ingenting

Helu banantelefoner. Igår bjöd Willy mig på bio (naw, jag vet) och vi såg The Rite. Lite seg, men blev bättre mot slutet. Sov i Hörnefors och tog bussen till stallet idag.

Gårdagens vila + blåsväder idag resulterade i en fjant Amir. Red barbacka och efter en bit fick han syn på något och tvär vägrade att gå. Han började resa sig och när han tillslut reste sig rätt upp, gled jag av. Ledde honom förbi "faran" och hoppade sedan upp igen. Fortsatte skritta vidare till ridbanan och longerade en stund (hade med mig longer-linan), skrittade sedan hem igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej vad kul=) Hoppas att man får se er ngt då=) så man får träffa lilla Amir=P



Jag är inte heller ngn som går upp i klasserna=) tar det väldigt lugnt=p

2011-03-09 @ 21:40:10
URL: http://michaelalunneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0