sta sta stalkin ya mom

Hey folks! Har fastnat på youtube, men ska försöka slita mig från datorn snart för att göra vettigare saker. Måste till exempel plugga engelska glosor (ja LP1, vi har glosor till imorrn..), fila/måla naglarna, eventuellt plugga dressyrprog. , slå in paket som följer med till Sofia som fyller 19år imorgon.♥

Var på stan efter skolan med Amanda och Josse. Unnade mig nya vantar, inte för att det är något fel på mina slöjd gjorda vantar, hhrm... Drog vidare till stallet och red ut på en pigg Amir, men som ändå skötte sig väldigt bra. Blev väl några bocksprång i bytena och emellanåt lite tung i handen då jag red på hackamore. Men jag är nöjd. :)

                                           WTF? Don't ask


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0