friday friday friday friday friday

Gillar att statistiken sköt i höjden när jag skrev på facebook att jag hade bikini bilder på bloggen på mig, Josse, Agnes och Amanda, haha! Iaf, ponnyn gick bra idag. Red ut i skogen barbacka på hackamore och han blev inte alls sådär tung i handen som han brukar kunna bli när jag rider på hacket. Blev mycket travarbete och tempoväxlingar, men även kortare sträckor i galopp.

Ikväll blir det nog bara en hemmakväll med mamsen (pappa är borta med jobbet). Ska göra godsaker som gino och eventuellt chocolate chip cookies, ett recept som Amanda tipsade om.

      När det kommer till att redigera är det Josse som är kingen!

                           Jag                                                  Amanda
 


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: haha vaddå snus? det är tuggumi...

2011-01-21 @ 19:25:56
URL: http://amandaolofsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0