som en prickig korv

Drog på Sun tan med Amanda och stekte. Eftersom alla mina fräknar kommer fram när jag solar så ser jag mer eller mindre ut som en prickig korv för tillfället.

Har ju inte berättat om ridpasset idag. Red på rundbanan och det blev ganska mycket tempoväxlingar. Amir har så lätt för att bli spänd om det är något ljud eller någon rörelse runt omkring så jag fokuserade bara på att hålla honom lugn och avslappnad. Hade gramantyglarna och han blev väldigt mjuk och lyssnade super efter en stund. Ganska lätt pass, men i alla gångarter, ca 60min.

Nu ska jag ta bort det rosa gamm nackellacket och snygga till mina naglar med svart lack. Därefter blir det väl lite tv-tittande innan jag tillsist kryper ner i sängen. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0