fredag i mitt hjärta

FREDAG!Gotta love it. Kom hem för en stund sedan  efter att ha varit i stallet. Ponnyn gick ett ganska lätt pass i skogen idag, lite lagom sådär. Red med graman och i traven jobbade jag med lite öppna, sluta, skänkelvikning och tempoväxlingar. När Amir började komma loss i kroppen fattade jag galopp. Kortare sträckor i båda galopperna och även lite tempoväxlingar. Lyssnade bra när jag samlade honom, försökte inte fara iväg. Red ca 40min. - Nu taggas helgen med tävling!

Två filmer från förra årets hemmatävling i februari som också var min och Amirs första riktiga tävling. Kom då 1a och 2a. Skulle inte vara helt fel med en favorit i repris. ;)



Kommentarer
Postat av: emil karlsson

SV: dom är tyvärr sålda :(

2011-02-25 @ 23:27:01
URL: http://bohusponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0