första tävlingsdagen

Nu är första tävlingsdagen avklarad och jag är trött nu kan jag lova, men nöjd! Riktigt nöjd och jag ska berätta dagens tävlingsresultat lite snabbt. (Film kommer imorgon).

LC(90cm): Kan ju först och främst säga att jag red som en kratta! Eller grunden var helt okej, men när jag tog mig till omhoppningen fick jag för bråttom och när jag hoppade första omhoppningshindret vände jag då Amir fortfarande var i luften så han rev med bakbenen. Andra omhoppningshindret vart det något missförstånd så Amir gjorde världens knashopp, men klarade det ändå. Resten av banan var felfritt, slutade på 4fel (en rivning), men det var då ingen stilhoppning där inte.

LB(1m): När jag gick in på banan för att rida LB:n hade jag bara i huvudet att komma runt felfritt med en ritt och runda jag kunde vara nöjd med, och jag är riktigt nöjd. Jag red lugnt och ordentligt vilket resulterade i att även Amir var lugn och lyssnade på mig. Klarade banan felfritt. Min första helt felfria LB med Amir♥

                          Obeservera nummerbrickan (..007) ;)


Kommentarer
Postat av: <3

duktig flicka<3

2011-02-27 @ 03:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0