betyder det att jag är en datanörd?

Har inget att lyssna på så jag har letat upp en massa oldschool musik som typ KC och Sofijah. Alltid något att lyssna på. Kollade iallafall tdb nyss och såg att det var många som anmält till hippo. Sjukt kul att tävlingarna snart drar igång igen!

Blev ett pass på banan idag och mina händer/fötter överlevde trots kylan. Amir kändes verkligen super fin. Red barbacka så att jag skulle komma åt honom ordentligt och han var väldigt avslappnad. Mjuk och följsam. Blev mycket travarbete och jobb på stor volt/åttvolt. Blev bara lite galopp i varje varv innan jag fortsatte med att jobba honom i traven då jag kände att han blev lite spänd och ofokuserad på jobbet. Avslutade passet med att trava på åttvolt och över en bom. När Amir kändes som finast gav jag mig.

Blev glatt överraskad på skolan idag. Fick veta resultatet på datakunskapsprovet och det blev till min stora förvåning ett MVG! Blev såklart glad för det var inget jag väntade mig. Fast, betyder det att jag är en datanörd?
           


Kommentarer
Postat av: lisa

va ska du hoppa för klasser på hippo?:)

2011-02-11 @ 23:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0