andra tävlingsdagen

Andra tävlingsdagen är avklarad! Kom hem för flera timmar sedan, men jag har suttit typ hundra år (utan att överdriva) och fixat filmerna. Tog sin tid, men nu är det gjort! Måste ju berätta lite om dagens klass.

LC: Hade även denna gång i huvudet att få en bra och ordentligt riden runda, förstördes dock halvt då jag fick hjärnsläpp mot 6:an och styrde mot hindret bredvid. Såg det rätta hindret i sista stund och gjorde en riktigt taskig sväng, men Amir som är världens shysstaste hoppade ändå och resten av banan gick klockrent. Felfria och slutade på en andra plats!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul atts e att det går bra för er! Han är verkligen jätte fin!! Jasmine och Matilda måste sakna han mycket=P Saknar han lite jag i stallet hemma=P

2011-02-27 @ 22:39:29
URL: http://michaelalunneborg.blogg.se/
Postat av: Charlotte

sv; ja jag har ngn till bild också tror jag :)



neee jag veeet!... sux, men ska du till storhästtävlingen nästa helg? :)

2011-02-28 @ 10:20:06
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0