leaves my body glowing

Helu flamingos. Spelar Katy Perry's låt E.T om och om igen, så skön! Mitt humör har varit på botten idag, det kan nog mamma intyga. Tycker dock att jag haft mina skäl.

Följde iallafall med mamma på morgonen som skulle på travet med Benny. När vi var klara där fortsatte vi till stallet och grejade (Amir fick vila). Käkade lunch, sedan drog vi till hippo och såg lite på storhästhopptävlingen.

Blev direkt hem när vi var klara där och som sagt var mitt humör inte det bästa så jag gick och la mig och sov några timmar. Käkade en god sallad när jag vaknade och har därefter bara degat framför tv:n. Där har ni min dag folket!

Btw Marianne, käkade precis en maräng och jag ska inte ut och träna nu,lovar. Haha;)


Kommentarer
Postat av: Marianne

Det är bra lillstrumpa. Ibland ska man bara unna sig nått gott. Livet är inte bara slit. Du kommer att förbli lika fin fast du klämmer en maräng ibland. (Inte 35 stycken sa jag....men lite går alltid bra)

2011-04-05 @ 18:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0