Sitter och..

.. mumsar på min ben&jerry's. Sjukaste gott! Iallafall så kom jag nyss hem från Hörnefors efter att ha varit med Willy. Vi drog till UG där bland annat Amanda var. Stannade inte så länge, men hann iallafall skjutsa Amanda en sväng på moppen innan jag fortsatte hemåt.

Ska försöka avsluta ätandet på min b&j nu och pallra mig i säng. Blir att kliva upp galet tidigt imorgon, 06.30, för att göra mig klar, fara till stallet och fixa hästen och rulla mot Kågedalen.

Ser väl om jag hinner göra ett inlägg på morgonen, annars får ni acceptera lite dålig uppdatering imorgon. Goodnight folks!
                            Jag och mina brudar Amanda & Josefin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0