jag är ju som jag blev

Haha!!! Stryk de första raderna i förra inlägget. Jag körde inte in med Amanda till stan för jag hade aldrig frågat henne?! Jag tänkte fråga henne, men sen fick jag för mig att jag hade gjort det. Haha wtf, jag var trött..

Iallafall så är jag hos mormor nu och har just sett idol. Färden in till stan blev inte helt problemfri då jag efter en liten bit märkte att moppen gnisslade så jag vände. Pappa kollade på den och sa att jag ändå kunde köra. Svänger eventuellt förbi på Two Wheels imorgon och hör om dom kan kolla på den.

Amir fick komma ut i skogen idag. Red med gramantyglarna och lät honom trava på med lite tempoväxlingar. Imorgon ska Anna rida Amir och jag ska äntligen få träffa världens bästa fia igen. Känns som att det är hundra år sedan vi var med varandra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0