freakin friday

Skööönt med fredag!

Skolan var great idag och vi hade ingen engelska, ännu greatare! Och Amir var pigg och glad idag, greatast! Haha, fast han var nog lite väl pigg. När jag skulle fatta galopp från halt blev han så taggad så han reste sig och jag som red barbacka gled av! Ville även fara iväg lite i galoppen. Jag vill ju såklart att han är taggad imorgon bara han lyssnar.

Efter stallet blev det att handla med mamma. Fick en ben&jerry's!♥ Igår hade även mamsen smörjt upp både träns och sadel. Det behövdes verkligen. :) Nu ska jag fixa mig lite snabbt, sedan blir det Hörnefors en sväng!


Kommentarer
Postat av: Selma

Har du kollat fototippsen Emma?

http://fattybom.se/

2010-09-17 @ 22:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0