sugar, we're going down

Hej folket!! Hade verkligen skit kul i Vindeln igår. Josse somnade först, kanske runt ett? Men vi andra höll oss vakna till fyra då vi sysselsatte oss med maskerad och en massa fotande. Jag garvade så jag näsan avled när vi tog på oss en massa galna grejer, värst var nog när Agnes kom på idén att vi skulle klä ut oss till killar.

På en av bildern såg Amanda ut som Hugo Rosas, så sjukt likt. Agnes såg ut som sångaren i Linkin Park och själv vet jag inte vad jag såg ut som! Bilder kommer iallafall senare, Agnes måste skicka. Ska även försöka klippa ihop lite filmer som gjordes igår då vi jävlades med Josse medans hon sov, ihihih.

            Tills dess bjuder jag på en bild från Josssiies blogg. :)
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0