Lyckad dag

Sitter och knaprar i mig cheddarpopcorn så jag är rätt nöjd just nu. Kom även hem från Maria i Nordmaling för en stund sedan. Hon vill ha hjälp med att rida in hennes arab Dunja som bara gått som avelssto så idag var jag där och hjälpte henne med det. Började med att hänga på Dunja medan Maria hade longerlinan och Felicia gick bredvid. Funkade super så jag provade även att rida. Även det gick jätte bra och hon var så lugn och fin.

Maria hade en rundtur för mig och visade hela hennes fina gård med alla hästarna, sedan hade vi en trevlig pratstund i hennes kök innan pappa kom och hämtade mig. 

                         Visst är hon fin, & hon är till salu ;)
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0