gissa vad jag ska göra

Baka såklart, vad annars? Tar väl någon bild på resultatet och visar sedan, berättar även då vad det är för slags kaka. Kan ju även berätta om min dag lite fort. Fredagar som egentligen är den längsta skoldagen fick vi sluta rätt tidigt ifrån pga att vi inte hade någon engelska som var våran sista lektion. Även fast det var en dag med bara lektioner var den rätt rolig då jag, Josse, Jennie och Marielle klädde ut oss till vampyrer.

Efter skolan följde jag med Amanda och Josse på stan för att sedan bli hämtad av mamma. Drog till stallet och red ut på Amir. Andra dagen han fick galoppera och han var som skjuten ur en kanon. När jag skulle göra ett galoppombyte slängde han sig iväg i bytet så ja, det fick bli några halter för att lugna ner och få tillbaks honom.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0